Funputer
پروژه AIY‌ گوگل

نسخه دوم کیت‌های پروژه AIY گوگل با رزبری پای Zero W منتشر شد

شرکت معظم گوگل نسخه‌ دوم کیتهای AIY خود را منتشر کرده است. پروژه AIY گوگل شامل دو مدل کیت های Vision‌(بصری) و Voice (صوتی) است. هر دو نسخه بر اساس برد رزبری پای Zero WH است. این کیت ها که با جعبه‌های مقوایی ساخته می‌شود به شما امکان می‌دهد برخی پروژه‌های هوش مصنوعی آموزش را با آنها اجرا کنید.

پروژه AIY گوگل

AIY‌ پروژه Do-It-Yourself شرکت گوگل در زمینه‌ی Artificial Intelligence (AI) است. این پروژه شامل کیت‌هایی برای سازندگان،‌ دانشجویان و دانش آموزان است. کیت های بصری و صوتی به کاربران امکان می‌دهد پروژه‌های هوش مصنوعی را آنها اجرا کنند. مثلا با کیت بصری (Vision) شما می‌توانید برنامه‌ای بنویسید که با الگوریتم‌های شبکه‌ی عصبی حالت چهره افراد را تشخیص دهد. در ادامه تصاویر از کیتهای پروژه AIY گوگل مشاهده می‌کنید.

پروژه AIY گوگل - 1

پروژه AIY گوگل - 2پروژه AIY گوگل - 3

پروژه AIY گوگل - 4

قیمت کیت‌های AIY گوگل نسخه بصری 89.99 دلار و نسخه صوتی 49.99 دلار است. برای این کیتها یک اپلیکیشن موبایل به نام AIY نیز منتشر شده است. متاسفانه وبسایت AIY گوگل برای کشور ایران مسدود است.

آیا این مطلب مفید بود؟

admin

حامد، مدیر فانپیوتر، مهندس برق و حدودا 10 سال فعال در زمینه‌ی سیستم‌های نهفته و بردهای کامپیوتری تک برد هستم. در این وبسایت پروژه‌ها و مطالب مرتبط با کامپیوترهای تک برد را با شما به اشتراک می‌گذارم. اگر سوال، راهنمایی یا هرتوصیه و اندرزی دارید از طریق بخش تماس یا کامنت‌ها دریغ نکنید :)

نظر دهید

دنبال کنید